Održana je radionica „Osnove neprofitnog marketinga: proširite krugove podrške!“ koju je vodila Marina Škrabalo iz Zaklade Solidarna, dok je resursna osoba na radionici bio Ivan Blažević, upravitelj Zaklade Solidarna.
Postoje velike razlike između profitnog i neprofitnog marketinga, te je vrlo važno poznavati na koji način komunicirati s javnošću. Na radionici je istaknuto da je vrlo važno identificirati ciljanu publiku, jasno postaviti očekivanja naspram publike, razraditi podskupine te odrediti njihove potrebe. Komunikacijska strategija je proces koja se može razvijati u smjeru masovne komunikacije ili 1 na 1 s potencijalnim partnerima, saveznicima i donatorima.
Dodatne izvore informacija o neprofitnom marketingu možete pronaći na:
HubSpot. (2022). The Ultimate Guide to Non-profit Marketing. https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-run-a-lean-mean-nonprofit-marketing-machine , Meler, Marcel. (2003).
Neprofitni marketing. Ekonomski fakultet u Osijeku, ISBN: 953-6073-79-X, dostupno online https://www.researchgate.net/publication/267027205_Neprofitni_marketing, ACF Hrvatska. (2021).
Pričajmo o pitchu, video tutorial, https://www.youtube.com/watch?v=6Dofscap6Oc&ab_channel=ZakladaSlagalicaž
Sve što morate znati o pitchanu na jednom mjestu, blog, https://www.brodoto.com/blog/sve-to-morate-znati-o-pitchanju-na-jednom-mjestu