Održana je radionica za jačanje kapaciteta članica mreže, na temu „Filantropija u praksi – kako mobilizirati donatorsku i stručnu podršku poslovnog sektora?“. Radionicu je vodila Marina Škrabalo iz Zaklade Solidarna, a resursna osoba na radionici bio je Ivan Blažević, upravitelj Zaklade Solidarna.
Podrška korporativnih donatora obično je fleksibilnija i više usmjerena na rezultat i utjecaj u zajednici s manjim administrativnim opterećenjem izvještavanja od javnih donatora, što je čini važnim izvorom financiranja bez obzira na donirani iznos. Vrste korporativne podrške pokrivaju široki spektar pro bono i in-kind donacija u znanju, promociji, uslugama i robi, što se odnosi i na korporativno volontiranje kao i različite oblike doniranja te mogućnosti multiplikacije donatora putem dobavljačkih lanaca i komunikacije s kupcima.
Traženje onih korporativnih donatora kojima je iskreno stalo do vaše neprofitne organizacije i vaše misije, odnosno problema kojeg nastojite svojim djelovanjem riješiti, pravi je put. U tome je važno da se unaprijed upoznate s gospodarskim djelovanjem poduzeća kojem se obraćate te njegove dosadašnje prakse i politike društveno odgovornog poslovanja i doprinosa zajednici. Za najsnažnije dugoročne rezultate i zdravlje vaše neprofitne organizacije, vaši glavni donatori trebali bi biti uključeni na duge staze. Velike su šanse da nećete naići na nekoga tko će iz vedra neba donirati i zatim nestane. Donatori doniraju za vašu svrhu jer im je stalo i žele vidjeti utjecaj koji mogu ostvariti s vašom organizacijom. Privlačenje pozornosti donatora putem medijskih objava o vašem radu, prisutnosti u krugovima u kojima se oni kreću te medijski vidljivih donatorskih akcija koje usmjeravate na građane i ukupnu javnost, važna su pretpostavka za razvoj personaliziranog odnosa s poduzećima svake veličine, na trajnijoj i obuhvatnijoj osnovi.