Održana je radionica „Filantropija u praksi – kako mobilizirati građane kao donatore i volontere?“ za članice mreže. Radionicu je vodila Marina Škrabalo iz Zaklada Solidarna, a resursna osoba na radionici bio je Ivan Blažević, upravitelj Zaklade Solidarna. Cilj radionice je bio osvijestiti važnost razvoja odnosa s građanima kao donatorima te se upoznati s alatima za razvoj odnosa i mobilizaciju građana kao donatora.
Trendovi u individualnoj filantropiji pokazuju da su građani kao donatori otvoreniji za manje tradicionalne oblike davanja te mogu imati veći interes u međusekcionalnim pitanjima. Na svjetskoj razni, ali i u Hrvatskoj, žene češće doniraju, no muškarci doniraju u prosjeku veće iznose. Muški donatori često su bogatiji i manje je vjerojatno da će ostati anonimni, a također se smatraju praktičnijima kada odlučuju gdje dati. Smatra se da su žene češće vođene vrijednostima te da su nesebičnije i spremnije davati bez očekivanja priznanja. Generacijski su predvodnici u dominiraju u SAD-u milenijalci nakon čega slijede boomeri. 84% zaposlenih milenijalaca donira barem jednom godišnje.
Prema izvješću Hrvatska daruje 2021. Catalyst Balkans u 2021. godini, 29% sredstava i polovicu svih dobrotvornih aktivnosti donirali su pojedinačni građani, uglavnom usmjereni na otklanjanje posljedica potresa i humanitarnu pomoć. U 2021. prosječna donacija po pojedincu u Hrvatskoj iznosila je 107 €.
Građani su najpouzdaniji izvor podrške za neprofitne organizacije koje uspije emotivno pokrenuti solidarno djelovanje, i pokazati kako donacija mijenja nečiji život, naročito u krizi. Građani su i najmanje zahtjevni oko izvještavanja, no njihovo povjerenje uz medijsku sliku suoblikuje ukupno javno mnijenje o radu udruga i zaklada u javnosti i zato je transparentnost i proaktivno informiranje javnosti ključna poluga razvoja i održavanja povjerenja građana u rad neprofitnih organizacija, što je i naša zajednička odgovornost.